اسکان

۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۰۲:۴۴ کد : ۸۹۲۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۲۶۸

باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و برگزاری موازی سخنرانی‌های شفاهی مربوط به پرتوهای یون‌ساز و غیر یون‌ساز، کنفرانس فقط در یک روز یعنی پنجشنبه مورخ 1397/07/26 برگزار خواهد شد. ریزبرنامه کنفرانس به‌ زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

برای شرکت‌کنندگانی که تمایل دارند چهارشنبه‌شب مورخ 1397/07/25 از امکانات اسکان استفاده کنند، به تعداد 60 نفر امکان استفاده از اسکان فراهم ‌شده است. هزینه اسکان و شام جمعاً به مبلغ 300000ریال است. لازم هست از منوی بالا فرم مربوط به اسکان را تکمیل کرده و پرداخت را انجام دهید. توجه بفرمایید زمان صرف شام 19تا 21 خواهد بود لطفا در همین ساعت حضور داشته باشید.


( ۲ )

نظر شما :

شرکت کننده در کنفرانس ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۹
سلام و خسته نباشید. ضمن تشکر از زحمات شما و همکارانتان، در صورت امکان ای کاش امکان اسکان پنج شنبه شب نیز مهیا می شد، که ما که برای اولین بار به شهر شما میاییم از شهرتان هم بازدیدی داشته باشیم. همچنین کاش برنامه تفریحی هم در کنفرانس بگنجانید تا علاوه بر کنفرانس با کاشان بهتر آشنا شویم. در صورت امکان هم اگر مقدور بود لطفا جواب مقالات را زودتر اعلام بفرمایید تا بتوانیم بلیط تهیه کنیم و از این بابت به مشکلی نخوریم. با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۹

با سلام و احترام

بله از قبل اینطور برنامه ریزی شده بود اما به دلیل شرایط مجبور به برگزاری کنفرانس در یک روز هستیم.

پاسخ مقالات را تا پایان روز سه شنبه مورخ 97/07/17 دریافت خواهید نمود.

با سپاس

مدیریت سایت کنفرانس

سمانه قنبری